JAG HJÄRTAR DIG OM DU FÖRSTÅR


Foto: www.nanne.se

Hallå va är det här som händer
Mitt hjärta vrider och det vänder,
hallå kan detta vanvett stoppas,
vad gör du med mej får jag hoppas
this Crazy Daze lovier fool
Försöker säga du är cool.

Jag undrar hur jag ska bete mig,
jag svimmar nästan när jag ser dig,
ett enda sött ord i mitt öra
ett enda leende så dör jag,
vill ge dig allt jag nånsin kan,
jag hjärtar dig och det är sant

Jag känner något är på gång
jag känner natten kan bli lång,
du är fantastisk hela du,
se till och gör nåt med mig nu,
jag känner att det här blir bra,
för lyckos dig här är ju jag

I kroppen rusar små hormoner
känns som om de är miljoner,
i dina ögon kan man drunkna,
ja utan flytväst lär jag sjunka
och tänk så kul vi två kan få,
jag hjärtar dig om du förstår

Det entusiastiska penntrollet Nanne Grönwall var 44 år gammal då hon helt onosligt gav oss den livaktiga popmarschen Lyckos dig.
Jag vet inte om jag kommer att känna mig särskilt bekväm med att framföra en sådan låt offentligt, den dag jag fyller 44.

Fast jag kan ju tipsa min dotter om den. Hon lär väl vara i mellanstadieåldern då.

Kommentarer
Postat av: Ozjeppe

Åhh, blandningen av engelska med fjortissvenska, sjönödsrimmen, pekoralliknelserna... det är så dåligt att man blir förbannad!

2009-04-29 @ 16:51:39
URL: http://icestormcity.com/ozjeppe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0