VÄLKOMMEN TILL RIMBLOGGEN

Mattias Nilsson är mitt namn. Jag är en 33-årig mediamänniska från Skåne, nu verksam i Karlskrona.
Jag driver i vanliga fall NONSENSAKUTEN som du hittar på http://mattiascf.blogdog.se

På denna nystartade blogg; rimbloggen, tänker jag uteslutande samla rim från den svenska popuärmusikskatten.
Rim som är utom all sans...rim som får oss att skratta, gråta, stöna och vrida oss lite pinsamt i stolen.
Det finns en stor källa att ösa ur. Välkommen att bidra med ditt dåliga rim, plockad från en textrad.

Skriv gärna från vilken låt eller dikt som du hittat rimmet, vem som är upphovsman eller åtminstone vem som sjöng stycket i fråga och kanske även årtal. 
Du mejlar på [email protected]
RIMBLOGGEN STARTAR NU!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0